It’s all about having fun


Astazi, 12.11.2011 Sambata, iar am fost la meci.

In primul rand [bineinteles incep cu scuze:))] n am mai scris nimic pe blog pentru ca a fost o perioada foarte nasoala [la scoala si afara scolii] si nu prea am avut timp sau dispozitie pentru blog. Sper sa nu se mai intample :)) Anyway…totul e bine cand se termina cu bine :))

Azi am fost la meci la Adjud, dupa cum am spus si mai sus. Au jucat cu cei de la Onesti. Interesant meci :-?…cred ca a fost primul meci al lui Teo la care nu am tipat, nu m am enervat, nu m am manifestat :))) pentru ca nu prea am avut de ce. Oricum meciul a fost frumos, nu ma apuc de comentat :)) si s a terminat cu scorul “50-18” pt Adjud :X [ieeei :>]…

Ahhh…o singura faza vreau sa povestesc :))) A inceput meciul. Ataca Adjudul bla bla bla…si cand erau in aparare ii spune antrenorul unuia din jucatori “Cand sunteti iar in atac aprindeti lumina”. Eu ma uitam atenta, aud fluierul arbitrului si nu stiam de ce a oprit jocul :|. Vad ca alearga spre marginea terenului si aprinde lumina. Se aprind becurile, se da iar drumul la joc, iar eu ma uit la tata si zic: “Am crezut ca faza cu ‘aprindeti becurile’ e vre o schema de joc :|” =)) Tata bineinteles ca a inceput sa rada de mine…da radeam si eu de mine cand mi am dat seama cat de “cu capul in nori” am putut sa fiu sa cred asta =))…

Eh, am venit acasa. De fapt nu am mai trecut pe acasa pentru ca nimeni nu si a luat cheie si mama era la Anca [varmea]. Ne am dus si noi acolo si am avut parte de o reuniune de familie :)) Era toata lumea si se vorbea mult si despre orice [si cand spun orice, ma refer la ORICE] :))) Mi am dat seama cat de mult iubesc glumele lui tata :)))) in fine…A fost fain.

Am incercat sa ne jucam cu Cezar, da era tare plictisit [era sa spun: “era tare plictisit omu”]. Sa va explic. Cezar este motanul Ancai. [british shorthair :X] Deci e asa de frumooooos, dar asa de leneees. Am reusit noi la un moment dat sa l antrenam cu o maslina [da, ii plac maslinele :))]. pe la 3 jum – 4 am plecat acasa. Pe la 4 jum – 5 era inapoi la Anca =))

Ma gandeam ca ii era dor de mine asa ca m am intors. Ce sa facem, sa iesim, cu cine sa iesim, unde sa mergem, e frig afara, stam in fast-food…cate intrebari, ce grea e viata asta :-<. Pana la urma am iesit: eu cu Anca g, cu Anca St., cu Teo, cu George si mai erau vre o 3 colegi de a lui George da nu aveam treaba cu ei :)). Asaaa…am stat putin [putin mai mult] in parcul primariei. Am ras…nu mai stiu exact de ce am ras pentru ca erau momente in care fiecare radea din alt motiv. Radeam de Anca St. in principiu [dar ea stie ca eu de fapt o iubeeesc >:D<]

Baaaaaa soc šŸ˜ M a pupat Teo pe frunte [la panarama bineinteles] =)))) Un an nu ne mai apropiem unul de altul :))) Ne facem doar din mana. Si app, in caz ca nu stiti faza cu “pupatul pe frunte” apelati la mine, Anca St. sau Patrisia :)) o sa va explicam pe privat.

Pana la urma am mers la fast, la mec-poc. Acolo, am ras. A inceput Anca St. sa sughite =)) si la noi e o chestie. Daca cineva sughita, restul trebuie sa rada…nu stiu ce e asa amuzant, dar … e amuzant :)). Am ras despre ce ne am amintit si noi

Mna…cu asta cred ca ma apropii de sfarsit [inca 2 observatii si termin =)) 11 A ar trebui sa stiu la cine ma refer cand spun asta].

Uitati ce a spus Anca :X

Anca Stefan: care nu are o georgiana sa-si cumnpere!
Georgiana: awww :X

Sentimentul e reciproc Ancaaa >:D<

Am plecat pe la 7 si ceva acasa. Pacat, ne distram asa de tare :)) Dar nu e sfarsitul lumii maine, deci mai este timp :)) Maine tre sa stau sa invat si sa scriu…o sa va povestesc cat de tare m am distram =))

App de sfarsitul lumii…ieri [fiind 11.11.2011] la ora 11:11 trebuia sa trecem intr o alta dimensiune. Voi ati trecut? Va simtit altfel? Pentru ca nu stiu, la mine e la fel…nu ma simt diferit šŸ˜ :)) Nu s a schimbat nimic :-< …

Ar trebui sa inchei…

P.S. : imi iubesc colegii >:D< [pur si simplu in ultima perioada am simtit nevoia sa mentionez chestia asta]…si urmatoarea postare va fi clar despre 11 A…pentru ca sunt din ce in ce mai multe “momente” de povestit )))

noapte buna >:D<

~ by rgeorgiana on November 12, 2011.

Leave a Reply

 
