No sleep – it’s party time!


Astazi 23.10.2011, Duminica [seara] ora 20:25 … ma mir ca nu am adormit cu capul pe tastatura pana acum :)) sincer…

Ieri [Sambata] am fost la Ionela…De ce am fost la Ionela? Pai a fost majoratul ei. Acuma se da si ea smechera ca e majoraa, acus ia carnetul de soferi…nu mai are nici un stres…Da, am ajuns eu cu Anca G. primele…normal :)) La mine se stie: vin prima – plec ultima =))…Asaa…a mai durat ceva timp pana s a adunat toata lumea si s a incins atmosfera. Au inceput cativa sa danseze…chiaaar, eu nu am dansat :)) dar ce conteazaaa?…

Era asa de caaaald in cameraaa :)) ieseam afara, intram in casa, ieseam afara, intram in casa….si tot asa, ati inteles voi. Nu mai pot descrie acum fiecare minut pentru ca nu mi aduc aminte tot ce s a inamplat…a fost o noapte luuunga…dar asa orientativ :))

Am facut poze cu Anca G, Anca St, Mada, Ionela =)) sau macar incercam sa facem poze…fara blit ieseau toate in ceata :))…  Ne a dat Ionela o floare rosie artificiala si ne am tot jucat cu ea pana am rupt o :))…mna, se mai intampla. Ionela nu a observat, sau a observat :)) nu conteaza.

Pe la 12 parca cica vroiam sa ne uitam la film :)): “The Hangover” – se potrivea perfect cu momentu :))) Nu stiu daca s au uitat astia la film sau nu pentru ca eu am atipit [i’m ashamed of myself]. Da era ingramadeala, caldura, becul stins…cum pnm sa nu adormi? :)) Ma rog m am trezit pe la 2 cred :)) Deabea se intorsesera Patrisia, Anca, Mada si Adriana…ele au fost in excursie pana in capatul orasului. Ce sa le faci…m au sunat si pe mine cica da eu visam :)))…S au plimbat si ele ca fetele la miezul noptii prin oras, nimic iesit din comun…

Oricum cand s au intors m am trezit si eu….Doamne si aveam o voce =))) I am trimis mesaj Madalinei [care era langa mine]: “Mada sunt foarte ragusita si nu pot sa vorbesc, ca ma doare gatul” :)))) Cu timpul mi am revenit :)) da cat am mai raaas…Stateam in pat eu, Mada, Anca St. si Patrisia…si Adriana s a dus pe fotoliu…si mai erau in camera Sergiu, Dana, Alex si Bobo…Adriana, cea mai tare persoana de petreceri :)) a intretinut atmosfera perfect :))…Sincer sa va spun, nu mai tin minte exact de ce radeam…dar a fost foarte frumos :)))…

A venit si Ionela in camera pe la vre o 5-6 cred. Va imaginati ca nu am mai dormit pana dimineata :)) oricum mai rau faceam…Pe la 8 cred ca m am ridicat si eu din pat :)) a inceput apoi sa plece din lume…Am mancat tort :)) si pe la 9 jum am plecat si eu :)). Ar fi fost bun un somn luuung imediat ce am ajuns acasa dar nu imi permiteam…trebuia sa plec iar :)))

Da, pai cam atat…nu e nimic special la postarea asta [cred] pentru ca am uitat sa mi notez pe telefon fazele amuzante, cum fac de obicei…

Maine am test la chimie, urati mi succes :)) noapte buna >:D<

 

 

~ by rgeorgiana on October 23, 2011.

4 Responses to “No sleep – it’s party time!”

  1. deci tu ai dormit sh ai pierdut notiunea timpului… noi ne-am intors din orash la 5;) ai uitat de curatzenia de toamna sh de adusul casetofonului kilometric pe hol, de trasul tau de picioare sh trantitul pe podea….de mancatul cashcavalului sh invelitul Danei… de multe :)))dar te credem,,, in ce stare erai :)) PUPA-MA PE FRUNTE SI TAC!!!

  2. da patrisia am uitat de cascaval si am pierdut notiunea timpului…de faptul ca m ati tarait prin casa nu aveam de unde sa stiu din moment ce am aflat azi :)) pentru ca eu dormeam :)) si n am adaugat mai multe detalii de “pupa ma pe frunte si invelit” ca sa nu fiu naspa =)) mna…data viitoare nu mai omit nimic :)))

  3. da patrisia am uitat de cascaval si am pierdut notiunea timpului…de faptul ca m ati tarait prin casa nu aveam de unde sa stiu din moment ce am aflat azi ) pentru ca eu dormeam ) si n am adaugat mai multe detalii de “pupa ma pe frunte si invelit” ca sa nu fiu naspa =)) mna…data viitoare nu mai omit nimic ))
    +1

Leave a Reply

 
