Azi am fost la teatru


Astazi 19.10.2011 , Miercuri ora 21:18 … ce sa fac? m am gandit sa mai scriu si eu ceva pe blog. Dupa cum bine NU stiti astazi am fost [in mod organizat] la Bacau si am vazut o piesa de teatru. Ce piesa? Pai…”Romanul adolescentului miop”.

Pana sa ajung la piesa…am cateva lucruri de adaugat :)). Ne am intalnit noi in parcarea de la scoala nr. 1, ne am urcat in microbuz si am plecat. Cativa colegi/prieteni se uitau la mine si asteptau sa imi incep ritualul. Sa va explic. De fiecare data cand merg undeva [excursii, teatru, meciuri etc] exact din momentul in care pleaca microbuzul incep:

Am ajuuuns?…Da acumaaa?…

dupa 5 minute

Am ajuns?

In fine…chestia asta si au amintit o majoritatea din excursia de anul trecut, in care i am terorizat [sorry :D]. Noi [cei de a11a] eram in spate si in fata erau boboci. Mnea…nu conta asta…Am inceput incet incet sa rad cu Patrisia, Anca St. si Ade [si cine mai era pe acolo] de tot ce ne aminteam. Ei pana cand am inceput sa cantam. Nu mai tin minte care a avut initiativa dar pana la urma am inceput toti sa cantam [toti – insemnand cei din spate]. Am cantat tot ce ne a trecut prin cap, dar absolut tot…si vedeam cu cei de clasa a9a intorceau capetele si se uitau speriati la noi. Ce sa faci…astia suntem :))) [niste talentati] :))

Am ajuns si in Bacaaau. Ne am indreptat in pas indian [dezordonat] spre Teatrul Bacovia. Am urcat suuus, in loja si am prins un loc asa frumos. Vedeam atat de bine toot si eram asa de fericiiiita :)) [parca aveam 3 ani si mi a dat cineva o bomboana]. S a anuntat de la inceput ca nu vor fi pauze in timpul piesei si a inceput.

Romanul adolescentului miop…S au stins usor luminile din sala si s a aprins o lumina pe scena, bineinteles era “Mircea Eliade”. Faza asta cu o singura lumina in mijlocul scenei mi se pare geniala, la orice piesa, orice eveniment…nu stiu de ce, pur si simplu mi se pare geniala. Piesa, cum sa va spun, a fost extraordinara. Ma simteam in lumea mea, aproape in lumea mea [cine stie, stie – la ce ma refer :D]. O ora si jumatate…atat a durat…Pacat!!! Mai vroiam. Daca as avea ocazia as merge zilnic la o piesa de teatru…Cand s a terminat s au aprins iar luminile in sala si au inceput sa iasa actorii, pe rand, pe scena. Bineinteles publicul aplauda…Frumos moment…atunci cand penultimul actor [care l a interpretat pe Robert] si ultimul [care l a interpretat pe Mircea Eliade] au iesit pe scena si aplauzele s au intensificat…asa deodata :X…The End…

Ne am ridicat toti si am iesit. Am mancat niste covrigi si am plecat spre casa. Bineinteles ne am reluat activitatea: “Ce cantaaam?”. Si am inceput iar: cargo, voltaj, train, adele, bosquito, casuta noastra [:))] si tot felul de melodii noi vechi, de club, de jale :))) orice. Acum ce sa faca si cei de a9a…au inceput si ei sa cante :)) daaa…si erau 2 grupuri…aia mici in fata si aia mai mari in spate. Da pe noi nu ne intrece nimeni :))) Cand a tipat unu se face liniste totala. Da, mi am amintit. Cand am observat noi ca si ceilalti canta ne am oprit si Vlad se uita la ei, apoi la noi si spune: “Vaaai, da cand eram noi intr a 9 a dadeam tabla cu ulei” =))) – epic

In fine…am ras, ne am distrat, am cantat…si am vazut o piesa buna de teatru. Unde nu ar fi toate zilele asa? 8->

Si cam atat…scuzati greselile gramaticale, daca exista…stiti ca niciodata nu mi verific postarile inainte sa dau “Publish” 😀

noapte buna ;;)

~ by rgeorgiana on October 19, 2011.

Leave a Reply

 
