First day


Astazi 12.09.2011 Luni, ora 22:21 – prima zi de scoala (:|

Ma plictisesc deci exist. Si pentru ca ma plictisesc [deci exist] hai sa vorbesc despre scoala :))

Nu stiu de ce tin sa scriu pe blog despre  “prima zi de scoala” [ahhh, plictiseala]…Mi a sunat alarma la 7, am apasat pe buton sa o inchid si am adormit la loc. Trebnuia sa fiu la 9 la scoala…dar vroiam sa ma intalnesc cu fetele in parc de pe la 8…Am ajuns intr un tarziu, pe la 8 si 20 cred…Cu greu am reusit sa plecam din parca si sa mergem pe terenul liceului…Acolo, ce sa facem? Am stat pana cand au terminat toti discursurile plictisitoare apoi ne am dus in clasa.

Primul lucru pe care l am facut, noi, cei de la “sala 0”: Am scos ferma de la naftalina :))). Saraca noastra ferma a fost ascunsa toata vacanta. Cum am ajuns in clasa, am adus o la lumina [in fata clasei] si am modificat din “10 A” in “11 A”. Trebuie sa fim mandrii ca am reusit sa trecem clasa…anul acesta, mai vedem daca reusim toti :))

Nu am mare lucru de spus. Mi am intrat destul de repede in rol…doamna diriginta vorbea…eu trimiteam mesaje :))…telefonul Ancai St. sunaa [in vacanta am uitat de silentios :))]…Ma rog…am primit orarul si apoi am fost liberi sa plecam acasa. Da n am plecat. Mi a fost ataaaat de dooooor de scoala incat nu vroiam sa mai plec [simtiti ironia nu? :-<]. Nu, am stat pana cand a iesit dirigintele lui George [pt ca vroiam sa aflu ce profesori o sa mai aiba, etc].

Dupa ce am asteptam foaarte mult la usa lui cu Vlad si Anca am reusit sa intram. Dar George a ramas sinistrat in clasa pentru ca urma sa se intoarca dirigintele lui sa mai suna ceva. Acum nu mai ramanem noi ultimii din liceu…

Dupa scoala, in parc…unde in alta parte? Am inceput bineinteles sa dezbatem tot ce nu ne a convenit in prima zi de sco0ala :)). Nicioata nu vorbim despre ce ne place, doar despre ce ne displace…rai mai suntem…rai si fiorosi…Dar ce sa ii faci, a inceput scoala si trebuie sa ne obisnuim cu asta [trezit la 7 dimineata, OMG]. Maine incep in forta…am informatica prima ora – ora mea preferata [simtiti iar ironia da?]

Atat…o postare mica, plictisitoare, cu un subiect plictisitor si nu prea interesant…dar ce sa fac…scriu si eu despre ce stiu…nu pot sa scriu despre ce nu stiu…nu? logic…

noapte buna >:D<

~ by rgeorgiana on September 12, 2011.

Leave a Reply

 
