Zilele moinestiului – day 2


Astazi 10.09.2011, Sambata ora 23:48 m am asezat in fata calculatorului, am deschis pagina de internet “Google Chrome” si am intrat pe blog. Am spus ca revin astazi sa va mai spun ce se mai intampla la zilele orasului. Nu prea multe…

In fine, am plecat din oras pe la 6 jum – 7 cu Anca St., Denisa, Madalina, Delia, Codrut, Alex…etc etc…mai erau :”> da nu mai insir…Am ajuns pe stadion si ne am pozitionat pe undeva prin parcare, in spatele “Brakedance-ului”. Anyway, am stat acolo ceva timp…nu s a intampalt nimic special. Apoi am zis sa mergem sa ne dam in Breakdance. M am dat cu Delia. ce frumoooos a foost 8->. Stiti [sau nu] ca mie mereu mi au placut chestiile de genu. Oricum ne au dat foarte tare la inceput….tipam intr una :)) Apoi s a mai linistit putin…si la un moment dat incetinea si Delia zice: “Aîîîîî…atâât???” …Da de unde?:)) Ca a inceput sa ne invarte deodata si mai taree  :))…Cand am coborat incercam sa merg drept…incercam doar….

Am mers iar in spate, am mai stat putin si pe la 9 fara un sfert au venit Anca I si Irina si m au luat. Am mers pe tribune unde erau si Alex, Octav, Tica si Tweety…si am stat pe acolo…S au dus Irina, Tweety si Octav sa se dea in “ciocanele”. M au rugat si pe mine, dar eu nu aveam chef :”> am zis ca ma dau maine. Si maine chiar ma dau. Oricum, s au dus ieri trei si cand a inceput sa ii rasuceasca pe acolo se auzeau numai gura lu Tweety si tipatul Irinei :))) O auzeam pe Tweety tipand: “Valeeeeeeei!!!” si nu mai puteam de ras…

Mda…m am dus cu Anca I sa ne int cu Teo, apoi am venit iar pe tribune. Dupa ceva timp vroia sa mergem sa ne “şuşu”. Ne am dus noi printre niste masini in parcare…pnm. Am plecat de acolo si Anca I vroia sa ne mai plimbam. Oooook, am zis ca hai sa ne plimbam. Dupa ce ne indepartam noi destuul de mult si ajungem pe undeva pe langa masinute, parasute Anca isi da seama ca nu are telefonul. Opaaa :-S Hai sa ne intoarcem sa l cautam pe acolo prin parcare. Sunam de pe telefonul meu sa vad daca nu cumva i l a lasat Irinei si a uitat. Dar am ajuns langa o masina si a gasit Anca telefonul pe jos. A avut maaaare noroc ca l a gasit…

A cantat Alexandra Ungureanu aia…Au bagat o in seama cei care au vrut :-??…Noi am mai stat ba pe tribune, ba m am plimbat cu Anca I…Pe la 10 jum cred s a cam dat stingerea. Vedeam cum se spargeau randurile si pleca toata lumea acasa. M am intalnit cu Teo si Lucian si am plecat acasa. Cand coboram am trecut pe langa un nene care avea un copil in brate. Si aud copilul spunand: “Mamiiiii, de ce s a facut intuneric?”. Mi s a parut foarte cute :X:X :)))

Am ajuns acasa intr un tarziu. M am apucat sa scriu pe blog. Si acum termin de scris pe blog :)) Sper ca maine sa fie mai interesant. Dar o sa fie, pentru ca vine Hara sii canta Point 5 si Stories. Am pe cine aplauda maine :> …Aaa si canta si formatia aia care vine in fiecare an peste tot: “Foc de artificii” se cheama, am auzit ca is foarte tari oamenii. Deabea astept sa ii vad 😀

Revin maine seara cu detalii in legatura cu ce s a mai intamplat :)))…deci, cam atat pe azi…

noapte buna >:D<

~ by rgeorgiana on September 10, 2011.

Leave a Reply

 
